Πρόστιμα και για ανασφάλιστα επαγγελματικά οχήματα και όσα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ
Πάνω από 800.000 οχήματα φαίνεται στο σύστημα των συναρμόδιων υπουργείων να μην έχει περάσει τα τελευταία χρόνια το ...κατώφλι ενός ΚΤΕΟ.
Παρά την έκκληση των αρμόδιων αρχών να περάσουν από ΚΤΕΟ τα οχήματα και να ασφαλιστούν όσα παραμένουν ακόμη ανασφάλιστα, φαίνεται, ότι σήμερα, και δύο μήνες μετά τη λήξη της προθεσμίας - στα τέλη Δεκέμβρίου 2015 - αρκετά οχήματα κυκλοφορούν χωρίς τις παραπάνω καλύψεις. Από αυτά, σύμφωνα με τους υπεύθυνους των ιδιωτικών ΚΤΕΟ είναι και μικρά φορτηγά, καθώς και βαρέα, τα οποία συνεχίζουν να κινούνται ανασφάλιστα στους ελληνικούς δρόμους και να πραγματοποιούν μεταφορικό έργο!
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΓΓΔΕ και συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών αναμένεται να ετοιμάσει λίστα με περισσότερα από τα οχήματα – που αφορά και επαγγελματικά – τα οποία ήδη έχουν μπει στο στόχαστρο του υπουργείου Μεταφορών αλλά και του Οικονομικών.
Πρώτη κίνηση να σταλεί ένα ειδοποιητήριο: Μέσα σε οκτώ ημέρες ο ιδιοκτήτης του πρέπει να αποδείξει , ότι το όχημα του είναι ασφαλισμένο. Να σημειωθεί ότι το κανένα όχημα από οποιαδήποτε κατηγορία δεν μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ αν δεν είναι ασφαλισμένο. Οπότε, Ανασφάλιστο αυτοκίνητο σημαίνει και όχημα που δεν έχει περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ.
Σαφώς, το υπουργείο Μεταφορών ενημερώνει ότι σε περίπτωση που ένας ιδιοκτήτης δεν ανταποκριθεί ενός οκτώ ημερών τότε των περιμένουν βαριά πρόστιμα και διοικητικές ποινές: Το επιπλέον πρόστιμο είναι 500 ευρώ ενώ ελοχεύει και ο κίνδυνος αφαίρεσης των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 6 μήνες Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο (2) χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για τρία (3) χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και Χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ. Σήμερα, στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν πάνω από 250.000 βαρέα φορτηγά, πάνω από 800.000 ελαφρά και περίπου 25.000 λεωφορεία, τουριστικά κ.α.